Fullt upp plus små förkylda..

Inte skrivit här på ett tag eftersom jag har känt mig smått hängig och Wilmer verkar rosslig, dessutom haft fullt upp i helgen ute i byn. Dessutom haft stock i avloppet till köket, så det har sett ut som helvetet här hemma för att sambon försökt fixat det, men igår så släpptes sticket i avloppet :)

Trotts jag känt att jag endast har ont i halsen så har jag varit på mina promenader bara för att både jag och Wilmer ska få lite frisk luft.

Sedan håller vi på att fixa några små saker inför vintern. Bytte ytterdörr i början av sommaren, så ska bygga igen runt dörren. Sedan ska vi stoppa fläkt i kök och hall, så värmen från eldningen förflyttar sig och inte stannar i bara köket.
Sedan ska jag sätta upp nå hyllor i tvättstugan, så jag kan börja använda skötbordet, eftersom det är klar målat. Så vi har endel att pyssla med, men när vi är ute i byn då Anton är ledig pga jakt och varannan helg jobbar han, så måste vi hinna göra allt under veckorna.
I helgen jobbar han, så jag ska försöka hinna göra lite nytta..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0