Dagens träning plus bilder

Det händer ändå grejor! Jämfört bilder för någon vecka sedan och nu. Dem med byxor på är tagen nu och för två veckor sedan (vänster-nu, höger-två veckor sedan).
Bilderna med bara hotpants är tagen nu och då Wilmer var 7 veckor gammal (vänster-ny, höger- 7 veckor efter förlossningen).
Man ser att rumpan blivit lite mer putig och "lyft sug", dessutom smalare mage.
Ändå har jag inte knappt träna nå, det är nu sista veckan jag kört squats plus mage. Tänk om jag hade tränat hårt från första gången?! :)

Imorse vaknade Wilmer tidigt så jag har redan hunnit träna! Det blev squats plus mage..

Träningspasset idag:
5x15 mage "båten"
16 minuters squats.
13 minuter squats med Wilmer i famnen (ca 6 kg), 5 minuter med hantel med 10 kg.
15-25 st per rep.

10-15 sekunders vila mellan vare reps.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0