Vi tänker på dig <3

Svårt att sova. Wilmer vakna för mat och kan inte sluta tänka på mamma som ligger på sjukan.
Igår fick vi i alla fall veta att hon har en skada i höger hjärnhalva. Dem hittade en vit prick på höger sida då dem röntgade den sidan.
Stackare.. Tänk att veta att man har en skada i huvudet och ligga där på sjukan och inte veta om det kan bli värre..?! Jag skulle bli tokig!
Dock ett bra tecken sa min morbror som är utbildad inom sjukvård, att hon ligger på en avdelning och inte på akutavdekningen.
Men dem kan inte än säga om det är en gammal eller en ny skada men dem har skickat bilderna till sjukhuset i Umeå. Hon får stanna kvar på sjukan för träning, dock vet vi inte hur länge.

Man är hela tiden orolig och ledsen eftersom man har flera på både mammas och pappas sida som redan har både hjärnblödning, tumör ich canser i huvudet.


Jag städade igen hemma hos henne igår plus skickar mms bilder på Wilmer så hennes dagar ska innehålla lite glädje mitt i denna oro.


Vi tänker på dig mamma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0