Vad glad över de du har <3

Vi fick bekräftat vad det är. Aneurysm plus två proppar i huvudet. Dem ska se vad dem kan göra, om dem ska operera eller låta det vara eftersom en operation är farlig.
Jag vet vad aneurysm kan göra och därför är jag rädd, orolig och ledsen. Jag kan inte förstå att detta händer! Kan jag i te vara bädda ner mig i sängen och sedan vakna upp ur denna hemska dröm?!
Vissa kan sitta och klaga på folk, vara ovänner med nära och kära. Kanske inte ens umgås med släkt eller sina egna barn?? Men tänk, vad hade du känt inom dig om du en morgon vaknar och kanske den där personen inte finns i ditt liv längre?
Så just nu är jag jävligt glad över att jag blev sams med mamma innan detta hände och man ser hur skört ett liv är.



Sovit dåligt under dem senaste 2 dagarba. Somna kring 24.00och vakna 05.00 trotts jag var/är sjukt trött plus inte kunnat sova någon tupplur på dagen.

Idag åker vi till mamma och hälsa på henne, ska bli sjukt skönt att se henne <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0