Uppvaknade idag? Tårar och orolig..

Idag vaknade man av att telefonen ringde kl 06.40. Kollade yrvaket på telefonen, Mamma stod det. Det första jag fick höra var "Hej. Bli inte rädd nu, men jag har åkt till sjukan".
Tårarna kom och oron smög sig sakta på..
Att höra samma sak i början av samtalet som när min pappa blev sjuk var hemskt!

Hon hade åkt in pga svårt att andas plus tummen skaka (handen har inte funkat på ett par dagar plus igår då jag var hos henne domnade halva ansiktet bort som det gjort tidigare).

Nu sitter man framför kaminen, just gjort eld. Trött och känner mig bara ledsen, jobbigt att inte kunna göra något. Bara att sitta och vänta.
Jag hoppas att dem hittar orsaken till detta..


Jag tänker på dig, mamma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0