Stressig morgon - Försov mig

Gissa vem som försov sig idag? ;P

Var sjukt pigg förra gången jag skrev här, då jag gett Wilmer mat. Men sedan la jag mig och skulle sova en timme innan jag skulle kliva upp och ge Wilmer mat, packa med han och göra mig själv klar.
Men klockan ringde kl 04.00 och 04.15, men tänkte bara dra mig ett tag. Vaknade med sambon kl 04.50 och Svärföräldrarna skulle komma 05.15!
Kastade mig upp, på snabbt med kläderna och packa klart allt. Sambon var snäll och klev upp, gav Wilmer mat och sedan klädde vi snabbt på han tillsammans.
Klockan 05.20 satt vi alla i bilen och började åka till Gällivare.
Trött mamma och sovande Wilmer sitter i baksätet och påväg till momo för att överraska henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0