Mycket sjunhusbesök på sista tiden..

Wilmer just ätit, ska gå och krypa ner mig i sägen ett tag innan jag ska upp för att åka med svärföräldrarna till gve. Svärmor ska operera ut en metallbricka hon har i benet sedan hon opererat tidigare för halkade ute på en isfläck. Så jag åker med och ska överraska mamma :)
Sa att jag inte orkade åka med eftersom dem åker vid 05.00, så måste utt då kl 04.00 senast. De sa jag, men gör helt tvärtom ;) Jag ska kliva upp 04.00 och åka med svärföräldrar à med Wilmer till Gällivare. Ska bli intressant och se vad hon säger ;)


Troligtvis åker hon till Umeå idag, men vet inte när, förhoppningsvis krig lunch så jag hinner träffa henne, vi kommer till Gve kl 06.45 för då har svärmor tid. Kommer åka ner till Umdå i fall det blir inbokad operation, tar med mig Wilmer då och åker bil med mormor och morfar.

Förhoppningsvis kan den fixa felet <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0