<3

Vissa kan klagar på minsta lilla, tycker att dem kan haft det bättre och är inte glad över vad dem egentligen har.

Men tänk egentligen på vad du har dig nära och kolla inte på det ytliga, så glöm inte bort din familj <3
Säg att du älskar dem eller ge dem bara en kram, alla uppskattar det oavsett ålder eller kön.

En riktig familj ställer alltid upp oavsett. Dem finns alltid för dig och du vill alltid hålla den kärt.
Så pussa din man/fru och säg att du älskar ditt/dina barn. Var med din familj mer, för en vacker dag kanske dem inte finns..



Jag är så glad att jag har min lilla familj och jag vet att Anton och Wilmer finns för mig <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0