Tvättstugan - Alla babysaker snart rena

Just nu ser min tvättstuga ut som ett kaos ;P
Jag håller på att tvätta upp alla babykläder, filtar med mera. Var en bekant igår på mitt jobb som frågade hur jag mådde och hur länge det var kvar. Hon sa sedan "och så packar du väskan nu". Kände bara "SHIT REDAN?! Åh, herregud! Detta ska verkligen hända, jag ska föda och vi ska få barn!".
Även om jag kände lite panik just då så försökte jag se lugn ut. Troligtvis går allt bra under förlossningen och lill*n mår bra :) Så länge bebisen mår bra så är jag nöjd!

I alla fall.. Tillbaka till tvättande!
Nu inser man lite mer att man verkligen ska ha barn när man står och hänger upp små, små plagg som fyller ut just två händer. Jag har som inte fattat detta än, och både svärmor och mamma säger "du kommer inte förstå det förrän flera veckor efter du fött".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0