Tunga lyft, ont i fogarna, hårt golv och gaser från tak.

Energin verkar slut för tillfället och fogarna gör oftare ont än tidigare. Mer än 4 veckor till semester, det känns länge.

När jag vet att jag har ett tungt jobb, sedan trött och fogarna tjorvar, då vill jag bara vara hemma.
Lyfter tungt, uppe och springer hela dagarna, helt slut då jag kommer hem fast jag vill hitta på något roligt då jag slutat jobba. Det är inge roligt.
Ute och promenera skulle jag kunna göra hur mycket som helst, även om huvudet är slut. Benen springer bara på och det är något lugnande för mig att vara ute i naturen och gå.


Nu längtar jag bara till helgen, så jag får sooova! Sedan får det bli måndag, så jag får prata med chefen ang graviditetspenning.
Är rädd att man får avvikelse, men jag tycker jag borde få det pga mitt jobb. Lyfter allt mellan 3-15 kilo om dagen, rör på mig hela dagarna (lunch en timme och 15 minuter på eftermiddagen). Jag böjer mig ner och stress finns i mitt jobb. Ont i fogarna och det blir inte bättre av att lyfta tungt, röra mig åt sidorna och gå på hårt golv dagligen.
Sedan kommer det gaser från käran på taket på jobbet. Dem la nämligen asfalt på taket för ca 9 månader sedan, när solen ligger på (som den gjort i flera veckor nu), så kommer det in lukt i charken som stannar kvar där.
Blir både känslomässig, varm, konstig i huvudet och ibland yr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0