Magen vecka 33 (32+0).

Jag kan inte förstå att det bara är 55 dagar kvar till BF! Tiden går ändå rätt snabbt ändå. 2 veckor kvar tills jag räknas som höggravid.
Gick in i vecka 33 idag, även ny kalendermånad, månad 8 nu. Magen växer och växer, man inser att det är snart dags för oss.
Inköp av alla olika dess slag till både bebisen och mig göra ett par gånger varje vecka.

Igår skulle vi sätta upp vårt vägghängdaskötbord, men insåg att det var för trångt där den skulle hänga, så Anton ska bygga om set lite. Turné det i trä!


Jag mår hur bra som helst, fortsätter med mina promenader. Dock jobbigt att man börjar samla på sig vatten i kroppen. Sedan när det är varmt ute så är det jobbigt att jobba, hela kroppen svälla upp och orken är inte lika stor.


Nu längtar vi alla efter att få träffa dig, men nu är det inte länge kvar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0