Magen vecka 32 (31+0).

Magen fortsätter växa och väntan blir kortare och kortare. Först nu har dem flesta börjat märka att jag är gravid, dem kommer till mig/svärföräldrarna och frågar om jag ska ha barn. Jag tycker det är lite roligt att dem sett det först nu, men dem säger ju att min mage är liten. Dock växer den som den ska enligt kurvan :)

Jag mår super än och jag hoppas att jag får göra det ända fram!
Kan dock vara små trött ibland, men ska börja med niferex nu i veckan. Skulle köpt det förra veckan men orkade inte handla under lunchen min och slutar alltid klockan 18.00, då har Apoteket stängt.


Nu är det bara 8 veckor kvar, 61 dagar. Exakt 2 månader imorgon!
Jag kan smått inte än fatta att jag ska bli mamma. Både superglad, men samtidigt smått orolig att något fel ska uppkomma under förlossningen. Tankar krig förlossningen blir allt mer ju närmare jag kommer..


Magen vecka 32 (31+0).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0