Kropp och magen vecka 33 (32+2).

Tagit lite bilder på både magen och kroppen veckan 33 (32+2).
Alla säger att det inte syns på mig att jag är gravid, inte förrän jag tar på mig mindre kläder. Bakifrån och smått från sidan syns det inte alls att jag är gravid!
Folk påstår att om det inte syns på kroppen speciellt midjan att man är gravid, så är det en pojk. Men vet inte om det är en myt ;P

Kan inte fatta att det bara är några veckor kvar!
Kollar på 16 and pregnant och det gör så att man får många olika känslor i kroppen.
Kan inte fatta att vi snart sitter med våran den bebis, som är av vårt kött och blod :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0