Köpt och fått - Till bebisen och mig

Gjort några köp tidigare, dessutom fått saker som jag inte lagt upp på bloggen. Nu börjar det bli så mycket, så jag orkar inte lägga upp allt!

Bilbarnstolen är jag sjukt nöjd med, ska bara beställa basen och solskyddet som jag inte gjorde då jag beställde stolen. Vilket var dumt!

Sedan har vi börjar köpa in lite blöjor osv.
Fick en ny badbalja, handdukar, krämer m.m vilket var riktigt bra! Fick även en bärsele av märket babybjörn.
Har också köpt in en bröstpump flaskor. Nappar har jag säkert 12 stycken, så någon bör ju duga för bebisen ;)

Köpt tre par byxor, två lång och tre kort armaretröjor i storlek 44. Så har bebisen något som den kan ha på sig efter BB. Dem andra är i storlek 50/56 och större. Dem växer ju så snabbt! Kommer bara ta ca en vecka så har den vuxit ur dem i storlek 44!

Åh.. Jag kan inte än fatta att vi snart har en bebis hemma hos oss, som är vår <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0