Jobbet - Ensamen, stressad och rädd för överansträngning..

Känner mig helt slut efter denna arbetsdag, varit ensamen i charken från klockan 10.30 och hade varudag idag. Så har haft fullt upp med att fylla salladsbaren, grillat (extrapris på kycklinglår, går mycket då) och sedan försöka få ut varorna. Stressigt!

Det märks att man börjar närma sig BF, ömmande i underlivet kommit tillbaka, som jag har ibland. Haft smått ont på sidorna av livmodern och sedan har det ibland känts som om magen ska spricka pga tyngden ner mot underlivet.
Sammandragningar har jag ofta och nu har dem börjar göra smått ont, haft sånna ikväll.
Jobbigt och man blir lite smått orolig när man vet att man inte ska överanstränga sig sista veckorna i graviditeten. Jag har lyft/lyfter tungt varje dag och var riktigt stressad idag. Tog slut på energin.

Jaja, ny idag imorgon.. Ska snart gå och lägga mig, ska bli himla skönt att få sova och slippa sammandragningarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0