Funderingar ang kön - Folks gissningar..

Är ute i byn nu, hos svärföräldrarna. Har stugan bara någon meter ifrån deras hus.
Eftersom det är så varmt ute och sambon är och hälsar på ett par bekanta så gick jag en promenad. Tankar kring bebisen kom upp och en av tankarna var könet på bebisen. Många har kommit och kollat på magen min och gissar vad jag ska få, vissa har gissat på flicka och andra på pojke. Men dem flesta har gissat på pojke..

Jag vet inte än kön men jag är sjukt nyfiken! Könet spelar ingen roll alls! Jag säger som min svärmor sagt tidigare "huvudsaken det kommer ut ett barn och inte en cykel" ;).

Men nu är det inte länge kvar till BF, 58 dagar kvar, snart 7 veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0