Foglossning, tyngt på jobbet. Längtar!

Smärtan jag känt kan vara foglossning. Läst lite på internet så ska prata med BM ang det och lite annat när jag ska dit på onsdag.
Helt slut efter dessa två arbetsdagar, var ensamen på en stor varudag och igår hade jag en lärling i charken, men inte samma sak. Vann vid att jag gör mitt och dem andra två gör sitt i charken, så när jag ska göra de dem brukar göra, plus mitt så blir det mycket.

Rutinerna ruckas och man får göra mycket själv. Visst, min ena lärling (som jag hade igår) är super snäll och säger ibland "men jag kan ta det där, gör du de andra (att hon lyfter tung istället för att jag gör det). Man är vann vid att göra det mesta i charken så man blir som lite förvånad och "hallå, jag är inte handikappad" då folk vill hjälpa mig. Man vill inte att cheferna ska tycka att man dragit ner för mycket på tempot, vet inte direkt hur högt tempo man ska ha. Jag är sådan där "snabbt, snabbt, allt ska hända nu. De, de och de måste göras. Snabbt snabbt!". Har som aldrig haft lågt tempo i mitt arbete så därför är man orolig att man överanstränger sig.. Vilket jag vet innerst inne att jag gjort i två dagar.

Det ska bli skönt med semester! Igår var det exakt 5 veckor till semester, vilket känns underbart! Börjar bli tungt på jobbet och dagarna känns långa. Jag har märkt att jag börjat ta senare och senare lunch bara för att dagen ska gå snabbare! Jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag mellan 8-18.00. Sedan varannan lördag plus om jag tar på mig något extra, vilket jag gjort sista halv året.

Visst jag vet att jag kan få mindre timmar eller kanske bli förflyttad till kassan, men jag vill inte ha mindre timmar (mindre pengar) plus går bara värre i ryggen då jag sitter ner. Blir helt stel och foglossningen blir värre.


Ne nu vill jag ha juli månad!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0