Besök hos BM kl 09.00

Idag är jag ledig och ska till BM klockan 9.00. Hade tid klockan 10.30, men ändrade pga ska åka in till stan en sväng och kolla på babysaker.
Solen skiner och jag känner mig hyfsat pigg, men hade inte tackat nej till ett par sovtimmar till ;)
Eftersom det var så fint väder och varmt ute så tog jag hunden och gick en snabb promenad nu på morgonen.


Ne nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig färdig om jag ska hinna! Åker direkt till stab efter BM besöket.
Ska bli roligt att höra hjärtslagen igen på bebisen, sedan se vad vågen står på. Sist jag vägde mig var jag i vecka 26, nu i vecka 32 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0