Bebisen/magens position - Långt ner? Fixerad?

Svärmor sa idag att hon tycker magen sitter långt ner på mig, att jag kommer nog ha magen nere vid knäna innan jag är helt fullt gången ;P. Jag har tänt på det tidigare, men när ingen sagt något så har jag försökt att inte tänka mer på det.
Hon sa också "ja, bebisen har kanske bråttom". Visst, nog vore det skönt att slippa gå över, men man vill inte att den ska ha FÖR BRÅTTOM heller.
Antons bror kom 5 veckor förtidigt, syrrans två barn har även kommit tidigt.

Men nästa vecka ska jag till BM, så ska fråga henne om hon tycker bebisen sitter långt ner och om den är fixerad.
Vet att huvudet har legat neråt på dem två sista besöken som jag haft hos BM, men hon har inte sagt något om fixeringen eller ligger långt ner.
Känner dock av huvudet ibland och att det är långt ner.

Bild på magen idag, vecka 33 (32+2).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0