Bebisen och jag - Hur mår vi? (Vecka 30+4).

Idag är det exakt 65 dagar till BF, alltså har jag gått 215 dagar. Dessa 215 dagar har gått snabbt, kan inte fatta att jag bara har ca 2 månader kvar av 9!

Magen växer och växer, bebisens rörelser blir bara större och starkare.
Jag mår utmärkt, nästan för bra brukar jag säga till folk! Ibland känner jag mig trött om dagarna, men går snabbt över om jag hinner vila ett tag. Ont i fogarna har jag bara ibland, men inte lika ofta som då jag var i vecka 20 typ.
Inga bristningar på magen än, får hoppas dem håller sig borta! Har ganska torr hud sen tidigare, så försöker smörja så ofta som möjligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0