Vårt hus - Kollar på kök

Medan jag suttit och vilat magen efter frukosten så har jag kollat runt på kök. Har länge velat fixa mitt kök eftersom jag inte gillar köksluckorna, både färg och formen. Gammaldagsvit och mönstring, vilket jag hatar. Visst, det kan passa hos andra, men hos oss passar det inte ihop med allt annat :)

Har alltid varit inne på vita skåpluckor och bänkskiva av granit eftersom vi har granit i köksbordet. Men sedan sa min sambo "men svarta skåpluckor då?" eftersom dem gjorde om ett kök i bygglov på tv med röda och svarta, blev sjukt snyggt!
Det hade ju passat i vårt kök med svarta plus är lite annorlunda och roligt att ha något annat än vitt.
Så har kollat runt på några kök med svarta luckor. Vill Dock inte högglans på luckorna pga fingeravtryck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0