Slutet av vecka 23 - Sparkar, sträng på magen m.m.

Magen slutet av vecka 23, 22+6.

Sparkas i magen för fullt och jag tror att jag börjar skymta en svag rakt på magen, navel och neråt. Dock ser jag bara den då jag kollar i spegeln med dagsljus, annars syns den inte. Så jag vet inte om det är min lilla raggarsträng som är eller om det är en sträng från graviditeten.

Jag mår bra, vissa dagar kan kännas tyngre än andra och det är då jag har problem med fogarna. Blir helt stel i kroppen och allt känns bara jobbigt!

Nu är det bara 119 dagar kvar, 161 dagar har gått. Vi börjar närma oss, även om det är en bit kvar.
Jag längtar som bara den! Det ska bli skönt att få tillbaka sin "vanliga kropp" och äntligen gå träffa lilla bebisen som är av vårt blod och kött <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0