Lunch - Liknande flygande Jacob

Nu när jag är ledig så passar jag på att göra allt jag inte hunnit med då jag jobbat. Badat hunden, dammsugit två våningar av tre i huset vårt, tvättar och just ätit lunch.
Lunchen blev rester sen igår. Typ som flygande Jacob, fast jag körde den i kastrull och hade krossade tomater istället för chilisås. Ris, grönsaker och chilimarinerade vitlöksklyftor.

Gryta - Liknande flygande Jacob:

1/2 grillad kyckling i små bitar
Krossade tomater
Liten skvätt cream f. och mjölk (hade slut grädde)
Chiliflingor
Allround krydda
Lite salt
Majs
Jordnötter
Banan


Nu ska jag plocka undan från lunchen och sedan fortsätta med städningen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0