Längtar..

Godmorgon..

Vaknat för cirka en timme sedan, vaknade då sambon åkte på jobbet. Kunde dock inte somna om så har legat i sängen och kollat runt på internet, ska kliva upp efter detta inlägg.

Ledig idag, så hade tänkt få in lite träning, badning av hunden (pga det inte blev av tidigare), plus lite städning m.m.
Idag hade vi tänkt få tapetseringen klart i sovrummet uppe :)



Nu börjar jag dessutom längta sjukt mycket till sommaren!
Bebisen som kommer, ledighet, värmen, sol och att få komma i form.
Har som alltid varit ett träningsfreak, så känns konstigt att vara "otränad" som jag är nu. Plus konka runt med en stor kagge! ;)
Jag hoppas verkligen att jag kommer i form snabbt,natt jag inte lagt på mig så hemsk mycket till förlossningen, eftersom det blir bara jobbigt att bära runt på det plus jobbigt att jobba bort det.


Bilderna nedan:
Med jeans - Just fått reda på att jag var gravid. Ca vecka 4.
Dem andra bilderna är tagen innan graviditeten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0