130 dagar kvar, 4 månader och 8 dagar <3

Godmorgon alla där ute!

Idag vaknade jag gode tidigt även om jag var ledig. Svårt att sova hela natten, sprungit mest på toaletten och kissat tycker jag ;P
Små trött men utvilad känner jag mig dock. Inga tecken på sjukdom heller, så idag tänkte jag försöka dra mig mot gymmet och träna lite.
Men först snöskottning! Har kommit hur mycket som helst och traktorn var nyss och skottade det på vägen, så fick en stor kant på våra tomt som jag måste ta bort innan jag får ut bilen.
Less på snön och vintern, men som tur är det inte långt kvar tills sommaren är här!

Idag har det gått 150 dagar av graviditeten enligt min App, bara 130 dagar kvar.
4 månader och 8 dagar kvar till BF <3

Det känns underbart på många sätt och vis, inte ett dugg skrämmande.
Men ibland kan jag sitta för mig själv och tänka "jag ska bli mamma..." "åh herregud, jag ska bli mamma, Anton ska bli pappa. Vi ska bli föräldrar!".

;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0