Ingen bebis än..

Nej, ingen bebis än..
Folk undrar hela tiden om jag fått bebisen än, men inte det. Har ju inte ens gått förbi BF datumet än ;) 15 dagar kvar, och jag börjar tro att jag kommer få gå dem där 15 dagarna och kanske + några till dessutom!
Vi har varit hemma i två dagar och det ända folk kom och frågade var om jag fått bebisen än. Tänkte bara "Ne, du ser väl att jag har magen kvar??". Man kan bli lite små less på frågan. Jag är redan less och har 15 dagar kvar. Att jag är less beror mycket på att jag har så kraftiga sammandragningar och det gör mig trött och slut i kroppen.
Har jag en dag då det är mindre sammandragningar så klarar jag av att skippa tuppluren kring lunch, annars måste jag vila kring två tiden trotts jag sovit till tio!

Molande värk och ryggont då och då, men inge annat verkar hända.

Vi alla går och väntar, vi längtar så mycket <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0