Besök hos BM imorgon, det behövs!

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Målade lite i kallrummet innan sambon började jobba, åkte sedan in med han för att bada hunden. Så nu är hon nybadad :)
Duschade sedan själv och då kände jag att ömheten i underlivet kom tillbaka, men varade bara i cirka 20-30 minuter.

Nu har jag fikat lite och sett på äntligen hemma, tänke vila lite innan jag ska sätta igång och måla det sista men satt bara i soffan i ca 30 minuter. Vill få klart målningen ;)


Sammandragningarna är allt oftare och gör ondare. Vissa sammandragningar känner jag knappt av för att dem är småa, märker först av dem om jag tar en hand på magen eller liknande.
Smått mensvärk nere i livmodern hade jag på morgonen, men gick över efter 15 minuter.

Många som jag känner tror att det snart är på gång för mig, men jag tror jag kommer gå hela vägen.
Dock blev jag lite fundersam om det är på gång kring 11 tiden igår. Men ska på besök hos BM imorgon klockan tre, så ska höra med henne om lite saker jag funderar över.

Men jag kan dock erkänna att all prat om att jag inte kommer gå hela vägen har gjort mig lite fundersam, inte direkt nervös.. Men har i alla fall packat min BB väska, så det mesta är klart. Ska bara köpa energitabletter och annat smått så är den klar ut i fall att det skulle gå fort ;)

Bara 35 kvar! Kan inte fatta att det snart är dags ^^..

Ursäkta dem dåliga bilderna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0