39 dagar kvar till BF

Dagarna går och jag räknar ner. Dock känns det som om dagarna går saktare och saktare, trotts dem inte egentligen gör det.
Nu är det bara 39 dagar kvar, 4 veckor på söndag. Inte länge kvar om man jämför med hur länge jag gått (hela 241 dagar)!
Kan inte fatta att bebisen ska komma
Inom 7 veckor, om jag måste gå övertid. Men... Jag hoppas jag slipper gå över!

Mensvärk i ländrygg och framtill på livmodern har jag. Vaknade i morse med mensvärk och har kvar det än. Sammandragningarna är lika många och ofta. Har jag stått och målat ett tag och böjer mig efter målarfärgen, då kommer en sammandragning. Även om jag går sakta eller promenerar.

Ska klia upp nu och äta lite frukost, sedan får jag se vad man hittar på. Bara skit väder ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0