Värkar i natt och i morse - Förhoppningsvis fortsätter det!

I natt/morse har jag haft värkar som gjort riktigt ont. Börjat med en sammandragning, som sedan fortsatt med en ilande känsla i fogar och rygg, sedan smärta i livmodern.
Har inte varit mycket för att ta Alvedon tidigare, men i natt och i morse har jag behövt ta.

Följde med sambon in idag då han åkte på jobbet, ska gå promenad med mamma senare om det inte regnar. Men eftersom jag har ilande känsla i ryggen och när bebisen trycker på så gör det ont när jag sitter, så tänkte jag gå en promenad så kanske det fortsätter!
Mer blod har kommit, så jag får se och hoppas att värkarna fortsätter. Kanske vi har en bebis på söndag som sagt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0