Magen - Veckan 40 (39+0).

Nu är vi inne i vecka 40 (39+0). Vi går och väntar på att lill*n ska komma ut, det känns som en evighet nu!
Vi väntar med spänning och jag börjar känna mig smått nervös inför förlossningen och allt.


Sammandragningarna är kvar och ibland har jag molande värk i rygg och livmodern, men tycker det minskat sedan jag var till Gällivare och fick en brikanylspruta :/
Ont kring fogarna har jag haft Inter dagar, men på BARA vänster sida. Idag har jag så ont att jag inte ens vill röra mig. Men när jag är ensamen så måste jag tyvärr upp ur säng och soffan och fixa både mat till mig och hunden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0