Veckorna går...

 

Nu har vi berättat åt vår närmsta släkt att det blir kanske en knodd till sommaren :)

Trotts magen vuxit så tror jag inte ön man fattat att jag är gravid. Jag mår sjukt bra! I början av graviditeten så var jag sjuk och trött i flerà veckor. Sedan kommillamåendet som stannade i ca två veckor. Kommer ihåg att fettet från ny grillad kyckling fick mig att må mest illa!


Nu har det gått flera veckor och legat i sängen och kollat på lite bilder :)

Bild ett: början av graviditeten typ.. Vecka 1-3.
Bild två: ca vecka 5 (5-7).
Bild tre: idag, innan frukosten.. Den blir ännu större efter mat och på kvällen

 

 

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0