Ang mitt spädbarn och långhårigt fårskinnet

Såg att någon anonym hade kommenterat ang spädbarn inte ska ha långhåriga skinn, fårskinn.. Eftersom den var anonym så kunde jag inte ge svar varken på en blogg eller på minbebis.se

Jag kommer använda det på vintern under en åkpåse i vagnen, så spädbarnet kommer inte komma åt håret. Dessutom är det ett helt år tills jag kommer använda fårskinnet till bebisen. Bebisen "anländer" först i juli och då behövs inge fårskinn :)

Sen när jag slutar använda åkpåse så kommer barnet vårt vara så stor, så då kommer den troligast åka i sittdelen :)


Men snällt att du, vem du nu är, tänkte på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0