Smärta i livmodern - Soffa liggande

Igår hade jag ont i livmodern så att jag fin lägga mig ner och vila. Jobbade 06.00-09.00 igår med varuplock, sedan for jag hem för att duscha och göra lunch åt mig och min sambo.
Åkte med sambon till frissan för att jag hade tid klockan ett, sedan gick jag till affären och handlade. Hem för att städa hemma, dammsög huset och dammtorkade kök och hall. Sedan kom smärtan..

Svärmor och några andra hade sagt att jag skulle vila pga hade haft en stickande känsla i livmodern både i förrgår och igår på morgonen. Dessutom blött och åka in till sjukan i lördags. Men eftersom huset behövde en städning och jag trodde inte det var så illa så städade jag.
Slutade med att jag fick ligga och vila på soffan ett tag pga hade smärtor i livmodern.
Nu kommer jag försöka tanden lugnare på jobbet och inte stressa, försöka lyssna på svärmor denna gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0