Middag och sedan pizza klockan 23.00.. *Pust*

Godmorgon alla där ute!

Idag känner jag mig trött men ändå glad fast jag vart lite små tyst nu på morgonen, men när jag hade fått i mig en kopp med kaffe så vaknade jag till liv.

Gårdagen var bra, sambon hade glömt bort att vi skulle göra thaigryta, så han började skriva sms till mig ang nå lövbiff och göra potatismos "berg" i ugnen (som när man gör till plankstek) med grönsaker.
Det var ju snällt att han skulle göra middag åt oss, så slutade med rullader och potatismos med grönsaker och pepparsås.
Men slutade inte där, klockan 23.00 åkte vi till Statoil för att köpa en pizza, som vi snabbt åt upp. Så i morse var jag inte alls hungrig kan jag säga! ;D haha!


Idag är det också jobb, men slutar klockan 15.00 och sedan har i bjudit mina älskade svärföräldrar hem till oss för middag. Blir räkor (som jag önska) vitlöksbröd, kroketter och sedan ska vi fondue. Men jag satsar nog mest på räkorna, salladen och dem härliga champinjonerna jag ska göra i ugnen. Var inte direkt sugen på fondue, det var mest sambon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0