Ledig och tankar kring födelsedag..

Idag är jag ledig, sambon åkte på jobbet alldeles just och jag funderar på att kliva upp eftersom jag varken kan somna om och sedan ska jag till BM kl tio.

Skönt att vara ledig en dag då man jobbat fre helger på raken, blir femte nu till helgen. Dock är jag ledig söndagen..



Snart fyller jag år. Sagt till sambon min "om någon frågar dig vad jag önskar mig, säg pengar.. Jag vill åka bort en helg och bo på hotell"..
Det skulle varit så skönt! Känns som om det är en evighet sedan vi var ledig tillsammans och jag skulle behöva komma bort ett tag känner jag. Magkatarren tjorvade och jag är rädd att den är påväg tillbaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0