Godis och bakelser - Jag är så glad!

Jag måste få säga att jag känner mig riktigt duktig, jag är stolt över mig själv!

Under dem sista cirka två månaderna så har jag ätit sött nästan varje dag, sista månaden har varit hemsk!
Men nu har jag faktiskt hållet mig två dagar, tre dagar om jag håller mig idag.
Det är skönt att det inte är helg först fören om flera dagar, får då kommer inte tanken "ja men det är helg, det är okej att jag äter lite...".
Har jag tur så kanske jag inte ens känner för godis till helgen. Det är ju egentligen mycket godare med frukt, men sockret och choklad//lakrits drar mig mot godiset.

Igår köpte vi dessutom MER godis att fylla på i burkarna våra, vilket jag inte hade tänkt.. Men vipps var det gjort!

Jag ska hålla mig, för jag vill inte ha en graviditet och vara beroende av godis/bakelser..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0