Blödning - Snart vecka 18

Igår blev jag rädd!

Började med att vi blev bort bjuden på mat, for sedan och lämnade igen en film som vi sett igår plus köpte lite godis.
Kom hem och fick ett litet hugg där nere i livmodern, men tänkte inge mer på det pga var så liten värk. Detta hände vid 19.00..

Kring 21.10 gick jag på toaletten och insåg att jag blödde!
Jag ringde 11-77 och fick prata med en här i byn jag bor i.
Jag fick komma till sjukan och blev bemött av två jätte söta vänliga tjejer!
Eftersom dem inte har saker till ultraljud så fick jag bara en liten undersökning och sen ringde ena sjuksköterskan till Gällivare sjukhus. Dem beslutade att jag inte behövde komma in pga var så lite jag blött plus inga mer smärtor.
Jag fick åka hem och jag slutade blöda. Blödningen varade inte länge och det var lite, så dem sa att det kunde varit "proppen" som ruckat sig lite.
Men orolig blir man!!

På måndag ska BM ringa mig så då får vi se om jag för göra tidigare ultraljud.
Jag hoppas på det, för jag vill ju se så att lill*n mår bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0