Wilmer sjuk och vi varit till Umeå

Wilmer är sjuk och varit det i en vecka idag, blev det då vi var med mamma i Umeå.
Men idag blir det BVC, så får de vad dem säger. Trött idag pga var till Gällivare med mamma igår (till sjukan plus affärer). Att bära en unge i babyskyddet plus en snötäcka som väger ton tog ut all min energi. Dessutom fick jag först lägga mig 18 timmer efter jag klev upp eftersom Wilmer var super pigg igår!


Varit mycket att fixa kring jul (firar hos oss) plus de med att fara med mamma på sjukan i Gällivare plus Umeå.
Matlusten finns kvar men man känner sig så stressad, mycket att göra och när man lika gärna kan sätta sig ner för att äta, då kommer man på "Ne just fan, det där skulle jag fixa åt oss/mamma!" eller så vaknat Wilmer m.m. Hela tiden något, från morgon till kväll.

Så jag har ytterligare gått ner ett par kilon. Dock ska jag försöka börja träna nu efter jul/nyår för då lugnar allt ner sig :)




Magen 5 månader/1 vecka efter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0