Slut ätit slisk under veckorna!

Inte skrivit på länge nu, ska bli bättre.. Men svårt att hinna med då man har lill grabben, hinna med annat hemma, ha lite ensam tid med sambon då lillen sover plus massor med annat..


Vikten verkar stå kvar, som för två veckor sedan. Har varit svårt att sluta med chips, blivit helt tokig i det! Sedan godis ätandet.. Har nog varit svårt att sluta med det när min sambo än har semester, blir så lätt att man vill mysa framför tv med något gott på kvällen och mindre rörelse på dagen. Men nu har jag sagt till sambon att det blir inge mer slisk under veckorna, blir både dyrt plus jag vill inte rulla fram senare ;)
Jag vill såklart ha tillbaka min gamla form som jag hade innan vi fick lille Wilmer. Vem vill inte ha tillbaka sin gamla form efter graviditet? :) Så idag började jag tänka mer på vad jag äter och försöka få tillbaka mina gamla matrutiner. Så jag hoppas att jag har formen (någorlunda) tillbak om 2 veckor, för jag är inte långt borta från det! :)

Har sagt till mig själv att det är bättre om jag tar en frukt och hemmagjort snacks än chips och godis. Jag vet att jag mår bättre av de, det gör även Wilmer..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0