Promenad, ben/rumpövningar plus lite mage

Lille Wilmer vaknade vid 05.00 idag så då var det bara att kliva upp och ge han mat. Kring halv 6 var vi klar, så jag tog en kopp kaffe plus en macka.
Gjorde oss sen klar för en promenad ute i regnet. Hem och plocka ihop hemma och vid 07.20 åt jag frukost med sambon innan han åkte på jobbet.

Wilmer somnade om och jag ställde mig då för att träna ben/rumpa plus lite mage. Gjorde även en magövning då man står planka plus förflyttar fötterna åt sidan och ihop igen (vet inte vad övningen heter) i 2 minuter. Förvånade mig riktigt mycket att jag klara så länge eftersom jag aldrig annars gjort den övningen tidigare!
Blev sammanlagt promenaden, rumpa/benövningar i 20 minuter plus mage i 6 minuter. Lille man vaknade efter de så fick avbryta magövningarna tidigare.

Mellanmål avklarat och lite dammsugning av några mattor.
Så nu måste jag bara på affären, vika lite tvätt och bada Wilmer så är det mesta gjort idag. Tvättade och dammsög hela huset igår plus lite små saker eftersom vi åker bort imorgon.
Ska vara hundvakt till svärmor och svärfars hund plus bo i deras hus över helgen, så då ska mamma komma och bo i våran stuga. Ska bli intressant eftersom hon inte varit dit tidigare och sett hur fint vi har det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0