Mer och mer socker i maten man handlar

I morse kollade jag in midjan och magen i spegeln, och redan nu kan jag säga att det hänt saker även om det är små förändringar!
Igår höll jag mig även från godis trots jag hade en godisskål och chips framför mig då jag såg tv på kvällen. Om jag håller mig idag från godiset/chips/kakor så har jag hållit mig i tre dagar, vilket känna skönt!


Egentligen är det sjukt hur beroende man kan bli av saker, som socker, alkohol, nikotin m.m. Men just det där med sockret tycker jag är så sjukt, det finns ju fan i mej i allt och över allt! Man får stå och läsa innehållet i allt man ska handla om man vill skippa socker, druvsocker, rörsocker med mera. Man behöver inte såhär mycket socker som all mat innehåller.
Kan till och med säga att tonfisken som man köper till katter innehåller SOCKER. Whata fuck?! Helt sjukt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0