Fjärde dagen idag! :)

Ja, idag går jag in på min fjärde dag utan godis eller chips (om jag håller mig). Dock kommer vi äta pakt idag, så kommer få i mig lite sötningsmedel som finns i sylten, men bättre än godiset.
Idag är jag lika sugen som igår på godis, men idag har jag inte ätit dåligt, ingen lunch för åt frukost kring tolv tiden. Så det förklarar sötsuget.
Handlat lösgodis som vi ska ha till helgen, och för att vara på säkra sidan så bad jag svärmor ta hem vår godispåse. Låter sjukt, jag vet, men jag vill vara på säkra sidan att jag inte äter något fören till fredag eller lördag.

Även suget efter snusen har börjar komma, och nu är den starkare än någonsin. Kanske beror på att sambon köpte en dosa i förrgår..? :/
Jaja, ska försöka hålla mig, kan ändå inte ta någon nu aå länge jag ammar (de lilla jag ammar). Dessutom kostar det pengar, är inte bra för mig och vill inte vara beroende..

Dessa jävla sug ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0