Träning och snask - Hur går det med allt det?

Promenaderna orkar jag än hålla igång, ska även till gymmet imorgon då jag är ledig hade jag tänkt.
Tagit ledig fredag, sedan är jag ledig lördag och söndag, så då lär det också bli lite träning :) Försöker hålla igång så länge jag orkar.

Sist jag var på gymmet och tränade så körde jag ben och rygg. Märkte av att jag inte hade lika mycket foglossning, men kan också berott på att jag tog bilen till jobbet istället för att gå när det var så halt ute.


Ang godis och bakverk så har det gått hyfsat sen jag skrev om det sist i ett inlägg. Klart, helgerna lyxar man ju till det men under veckorna vill jag hålla det borta.
Har åkt ber någon bulla i magen, men inte alls lika mycket som tidigare.
I söndags åt jag bara nyttigt och även igår, inge slisk. Ska försöka hålla mig till frukt och bär istället :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0