Slisk och dem förbannade bullarna!

I helgen jobbar jag, men endast lördagen vilket är skönt. Sambon är ledig så ska försöka få med han på gymmet :)

Efter att ätit middag ute igår så for vi och köpte bulla och åkte till sambons bror och hälsade på, så där blev det enkel bulla! Sa åt sambon igårkväll att jag skulle behövt äta mer hälsosamt, känns som om jag är svin onyttig! Javisst, nog håller jag upp vissa dagar med bulla osv, men det är inte nog tycker jag. Äter allt för ofta bulla oh skit!
Så i helgen ska vi endast göra en liten efterrätt som sambon ville göra, sedan får det inte bli mer sött i veckan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0