Orken är tillbaka, träningen hålls igång!

 
 
Idag har jag inte velat hälsa på nå folk, även om jag haft tid. Bara känt att jag behövde vara ensamen och det passade perfekt eftersom Anton jobbat delad tur idag. Dock hade det varit skönt att bara ligga och se film i soffan med han..
 
Men även om jag velat vara ensamen idag så har jag gjort lite nytta. Jag har verkligen rört på mig mycket, vilket har känts skönt! Varit på gymmet och tränat, sedan vårstädade jag i stugan och sen var jag till affären. Gick hem med en kasse med varor och en väska med två mjölk, smör, fil, stor ketchup och små saker. Så det var tungt, men jag tog det i min egen takt och tog den tiden jag behövde påvägen hem. Så nu ligger jag i soffan och känner mig små trött.

Igår var jag även med en kollega och tränade på gymmet, så träningen håller jag verkligen igång :)
Jag har inte känt mig såhär pigg sen jag var icke gravid, vilket jag tycker känns konstigt när jag bär på mer kilon nu än i tidigare men samtidigt skönt att jag inte känner mig slut längre! Dock äter jag bättre nu, och det gör en stor skillnad :)
Jag hoppas jag får känna mig såhär pigg ett per veckor till, eller fram till förlossningen!
 
 
Det är så skönt att känna ork till både träning och annat. Men nu är det inte länge kvar till både semester och beräknad förlossning!
9 veckor till semester, 11 veckor till vår lill* bebis är beräknad <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0