Besök hos BM - Vecka 26 (25+2)

Nu har jag varit hos BM. Allt såg fint ut sa hon, hamnade på medel i kurvan.
Bebisens puls var lite lägre denna gång, tog ett tag innan vi fick lyssna pga den höll på att röra sig där inne i magen :)
Hade endast gått upp 3 kilon sen vecka 8, 6 kilon sedan jag blev gravid. Visste att det skulle vara lite, men hon var inte orolig pga jag är liten sen tidigare.


Vecka 8 (7+2)
Vikt (BM) : 48 kilo
 
 
Vecka 21 (20+0)
Bebisens hjärtslag: 134
Mitt blodtryck: 110/60
Blodvärde (Järn) : 124
 
 
Vecka 26 (25+2)
Bebisens hjärtslag: 130
Mitt blodtryck: 110/60
SF mått: 24 cm
Vikt (BM) : 51 kilo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0