Åka bort - Stuga kring karats hållet

Känner mig små trött, men har ändå tagit mig upp och klätt på mig mjukisdressen min.
Idag ska jag på besök hos BM och jag tycker det ska bli så roligt, sådan trevlig BM, hon lyser alltid som en sol :)

Men innan jag ska dit hade jag tänkt träna lite.. Hade först bara tänkt mig en promenad, men eftersom dem inte har sandat någonting ute och jag hade så ont i fogarna igår pga jag gått och spänt mig för att inte ramla, så hoppar jag promenaden ute idag. Vill inte gå och ha ont idag med, på min lediga dag..

Ska även städa här hemma, för imorgon då jag slutar jobba så åker vi till en stuga som svärföräldrarna hyrt över helgen. Så vi blir 9 (+ kanske en till) i stugan. Dessutom skulle vi kanske få besök en två andra under en av nätterna :)
Det finns ingen el eller rinnande vatten i stugan. Man måste elda och borra på sjön för vatten, men jag tycker det är så mysigt! Dessutom är det knappt någon täckning där, så man blir som utan mobil ett par dagar. Sjukt skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisimagen.blogg.se

Gravid med första bebisen

RSS 2.0